Tack för denna tid Skövde♥

Skrivet:    ·  Allmänt
Starten på 2018 har bjudit på en par deppiga timmar. Efter ett tag tog jag och Lowe och satt oss ner för att prata och kom överens om att vi ska flytta upp till Ånge igen. När man får ångest utav att komma hem är det nog inte riktigt rätt ställe att bo på. Nu åker vi till Ånge och jobbar ett tag och funderar på vad som kommer näst, för något vill jag ju göra med livet. 
 
Jag kan ju säga att det är ett fruktansvärt kaos hemma hos oss just nu. Det är flyttkartonger över allt och det ligger grejer kastade på hela golvet. På fredag bär det äntligen av upp över och eftersom inte Lowe har tagit det där jäkla körkortet än så får då jag köra hela vägen upp, alltså 60 mil på vinterväglag. Så nu blir det sista rycket så vi får ihop allt så vi kommer iväg i tid på fredag.
 
Hade!
 
 
♡Anonym♡
Skrivet: 2018-01-17,  kl. 21:55:02

Ta det bara lungt, stanna och vila ofta åh låt inte Lowe somna för då blir du trött. Vi väntar och längtar efter er❤




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Cazandra, 18, Sverige.

Välkommen in till mig!
Här kommer ni kunna få följa mig och mitt liv.
KRAM♥

Follow