Flytten till mamma

Skrivet:    ·  Allmänt
Det här med att flytta hem till mamma igen är väll ingen super höjdare. Visst, det är mysigt men när man har börjat bygga upp sitt egna liv med sina egna rutiner också ska man ställa om sig helt och göra som mamma säger. Nä det funkar inte riktigt så bra. Men vad göra man när man är arbetslös och har noll kronor på kontot. Desutom har jag inget att göra på dagarna, det här med att fixa jobb är ju absolut inte det lättaste. Går typ hemma hela dagarna, försöker komma ut en sväng men det finns inte så mycket att göra ute heller. Kom gärna med förslag på vad jag kan sysselsätta mig med på dagarna.
 
Hade!
PS: Det här är det bästa med att bo hos mamma♥
 
♡Mamma♡
Skrivet: 2018-01-29,  kl. 17:21:11

Mycket gnäll åxå 😀




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Cazandra, 18, Sverige.

Välkommen in till mig!
Här kommer ni kunna få följa mig och mitt liv.
KRAM♥

Follow