Jönköping

Skrivet:    ·  Allmänt
Kan säga att jag har haft en jättemysig helg i Jönköping ♥
Vi började med en liten promenad till stallet för att kika på lite hästar. Sedan tog vi bussen in till stan för att käka lite lunch, bästa faster Zara bjöd på Olearys. Efter lite velande så beslöt jag mig för att ta en Pasta Alfredo, mumma. Eftersom att det var lördag var det en självklarhet att vi skulle köpa en massa godis, annars hade man ju inte kunnat haft en ordentlig myskväll. 
 
Eftersom att jag har haft feber så var jag helt utmattad då vi kom hem från stan, så vi slog på Det okända men det kan ha hänt att jag somna. Till middag fick jag jättegod Tacos som mina kuzzar fixat. 
 
Jag blev ordentligt överaskad när de kommer in och sjunger för mig och jag får en jättefin tårta. Jag fick jättefina presenter som hade temat skönhet. Schampo, balsam, ansiktsmask m.m.
 
Tack så jättemycket för en mysig helg♥
 
♡Anonym♡
Skrivet: 2017-09-18,  kl. 19:41:26

Tack själv goa du❤️ Det kändes underligt att ha dig här en snabbis, är ju inte riktigt van vid det😆 Funderar på vem som är fotografen för bild nr2🤔😁 kram💜

♡Anonym♡
Skrivet: 2017-09-18,  kl. 19:42:07

Hmmm inlägget ovan var ju från faster😂😂




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Cazandra, 18, Sverige.

Välkommen in till mig!
Här kommer ni kunna få följa mig och mitt liv.
KRAM♥

Follow