Här är mitt hem ♥

Skrivet:    ·  Allmänt
Hej, nu är jag här igen.
Äntligen har vi flyttat till vårat lilla rum ute på landet vid Skövde. Vi bor med 7 andra studenter i ett mysigt litet rött hus med vita knutar. För att ta sig ut till oss man man ta av in på en grusvägen och där får man pasera alla våra grannar som alla äger en traktor, silo eller en hög med kossor. Mega mys enligt oss med försök att delta på vardagsfesterna om du inte har en privatchauför för bussarna slutar att gå 22.55.
 
Nu tänkte jag inte tråka ut med mer text, så nu får får ni se delar av våran oas♥
 
 
 
 
 
 
♡Mamma♡
Skrivet: 2017-09-13,  kl. 08:16:37

Längtar att få komma ner och uppleva detta megamys med er 😊




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Cazandra, 18, Sverige.

Välkommen in till mig!
Här kommer ni kunna få följa mig och mitt liv.
KRAM♥

Follow