Alla pojkvänners-dag♥

Skrivet:    ·  Allmänt
Lowe klart för mig att det var alla pojkvänners-dag idag och för att fira det så bjöd jag Waynes coffee till lunch. Men först var vi tvungna att springa in på dollar av ingen anledning alls, vi tycker bara att det är roligt att skumma runt där och önskar att vi hade haft en lägenhet så vi kunde ställa allt fint någon stans.
 
Apropå lingon så har jag dragit på mig ännu en förkyldning, självklart. Jag hinner knappt bli frisk innan de små virusen ska grodas på nytt. Nä usch vad jag är less på detta nu, vill ju vara frisk och ha ork till att lägga ner all energi på skolan och roliga saker. 
 
Nä nu ska jag fortsätta att göra inget ingenting... okej, jag ska plugga,  man måste tydligen göra det när man går i skolan.
Vi höres!
♡Anonym♡
Skrivet: 2017-10-03,  kl. 23:14:06




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Cazandra, 18, Sverige.

Välkommen in till mig!
Här kommer ni kunna få följa mig och mitt liv.
KRAM♥

Follow