Mammsen är här♥

Skrivet:    ·  Allmänt
Min mamma är äntligen här, ävenfast hon åker hem imorgon. Igår mös vi till det med att jag åkte till hennes och Ronnys hotell inne istan och åt frukost. Även fast  det ser väldigt cleant ut så låg bara choklade på andra halvan av tallriken ;) Med mat i magen drog jag med min mamma ut på stan för att köpa en höstjacka, vi hittade massa roligt att shoppa men när tiden på stan var klar så var det en sak vi inte hade hittat, en jacka. Jaja stan finns kvar i veckan, hoppas jag.
 
Kvällen spenderade vi på O´learys med killarna. Det åts underbar mat i massor och en och annan drink slank ner. För att avrunda kvällen tog vi oss en timma bowling, jag var såklart bäst men av någon anledning så vann Lowe... Och jag har fått höra det ett antal gånger sedan dess. Men men, vi sa God natt till det äldre folket för att dra oss till Kåren för att ta oss några alkoholhaltiga drycker. Väl där träffade vi på några välkända ansikten men efter halva tiden så satt vi två med en varsin telefon i ett hörn ensamma med ett glas vatten. Ja vi var lagom trött efter den välfylda dagen. Kan säga att vi skallade kudden ganska hårt då vi kommit hem ♥
 
 
Hare gott!
♡Anonym♡
Skrivet: 2017-10-02,  kl. 08:42:53

Älskar dej hjärtat! Vi syns igen om en vecka 😚




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Cazandra, 18, Sverige.

Välkommen in till mig!
Här kommer ni kunna få följa mig och mitt liv.
KRAM♥

Follow