Rastlösa helg

Skrivet:    ·  Allmänt
Att vara fattig student är nog det värsta som finns. Men när man bor ute i ingenstans och det finns inga pengar till att åka och göra något då är det typ att titta på träd utan löv eller sitta med datorn. I vårat fall vart det det som är det tråkigaste i hela världen enligt mig, städa. Men äntligen, det är bara fem dagar kvar till csn och lön. Wihoo. 
Lowe blir lite fundersam då jag kommer i en hel makeup utan att vi ska kliva utanför dörren på hela dagen. Men det är nog bästa sysselsättningen då det finns absolut ingenting att göra, men då kommer vi till det stora problemet... allt mitt smink håller på att ta slut. Varför lyckas jag alltid med att göra slut på allt mitt smink samtidigt.
Nä nu ger jag upp, nu blir det till att leva på minimum tills på fredag. Kramiz ♥
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Cazandra, 18, Sverige.

Välkommen in till mig!
Här kommer ni kunna få följa mig och mitt liv.
KRAM♥

Follow