Träslaget

Skrivet:    ·  Allmänt
Hur jäkla underbar lördag hade inte jag förra veckan? Hade så fruktansvärt roligt. Underbara människor, brännbollsturnering och kanske lite alkohol var byggstenarna för denna lördag. Klockan 07.00 Väckte våran kära katt oss med en spya på mattan och då var det bara att kliva upp. 08.00 bar det av till Michelle och Jonatan för lite förfest. Asså kroppen tycker inte riktigt om att börja dricka den tiden på morgonen.
 
Väl nere på träslaget var det så jäkla roligt, bara att umgås med vännerna var ju så jäkla roligt. Det där med brännbollen kom ju lite på sidan av men det var roligt det också även fast det inte gick så bra.
 
Planerna för kvällen var självklart att vi skulle gå på efterbränningen, men vid 22.00 var kvällen färdig för Cazandra så jag tog med min ganska fulla Lowe hem och sov istället.
 
Summan av kardemumman är alltså att dagen var jävligt lyckad även fast tidig hemgång.
 
Hade!
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Cazandra, 18, Sverige.

Välkommen in till mig!
Här kommer ni kunna få följa mig och mitt liv.
KRAM♥

Follow