Bye 2017

Skrivet:    ·  Allmänt

2017 bjöd på några riktigt minnesvärda händelser. Det börjades med att vi jobbade häcken av oss så vi skulle kunna åka till Australien med Global Classroom. Väl i Australien hände det massa roliga saker, så som konferens, sevärdheter, såg en massa australienska djur m.m. Där efter var det råskriva på gymnasiearbetet och till slut vart den godkänd. Efter ett väldigt ostabilt sista år på gymnasiet klarade jag alla kurser, vissa med en väldigt hårfin marginal... Men jag klara det och jag fick ta studenten med en gymnasieexamen. Studenten var helt underbar, vi festa, åt gott, träffa våra fina familjer och vänner och åkte flak. Då mådde man helt underbart.

Under sommaren jobbade jag inom telefonservis, åkte på storsjöyran och slappade i stugan men inte mycket mer. I början av augusti fick jag reda på att jag kommit in på högskolan i Skövde, yeay, men vart faan skulle vi bo. Efter som att jag har världens bästa och finaste pojkvän tog även han sitt pick och pack och vi flyttade ner till ett lite ställe en mil utanför Skövde som heter Igelstorp där vi skulle bo med flera andra studenter i ett litet rött hus. Detta var alltså på landet så rummet var fullt med flugor och det luktade konstant kobajja.

Julen firades självklart med familjen uppe i Ånge med mys och en fruktansvärt massa snö, ja det var minst en halv meter med snö. På juldagen i Ånge är det en tradition att alla går ut på den enda krogen som vi har där, fy vad roligt det var i år då man får träffa alla vänner igen. Tyvärr var inte annandagen lika rolig då jag åkte på en dunder bakfylla då hela världen snurrade hela dagen.

Det nya året firades in med att först äta en trerätters middag hemma hos mamma och brinnande rislyktor, ja det kan hända att någon lykta brann upp. Sedan bar det av på fest. Tror ni att jag var jätte pepp på att trycka i mig mer alkohol då jag bara kände den där jäkla bakfyllan jag hade haft bara några dagar innan? Nä men efter ett tag funkade det fint. Vid tolvslaget stod vi hela gänget ute på vägen och jag fick en kyss av det absolut underbaraste människan jag vet ♥

 
 
 
 
 
 
 
♡Mamma♡
Skrivet: 2018-01-06,  kl. 00:02:36

Ja du gumman det blev ett minnesvärt år som du kommer att kunna leva länge på. Älskar dej




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Cazandra, 18, Sverige.

Välkommen in till mig!
Här kommer ni kunna få följa mig och mitt liv.
KRAM♥

Follow