Personlig Almanacka

Skrivet:    ·  Allmänt
Äntligen har min almanacka kommit!
Självklart så älskar jag den, man kan aldrig bli missnöjd då man man köper en ifrån Personligalmanacka, du kan designa den i stort sett hur du vill. Självklart har jag en klyschigt citat på framsidan och Lowis på baksidan. Varför skulle jag villja ha den på något annat sätt? ;)
 
Som de barn jag och Lowe är så dödade vi några timmar på äventyrsbadet, man blir inte direkt ledsen när man får gratis kuponger i tidningen ;) Imorgon blir det nog en fredagsutgång på studentkrogen med några klasskamrater. Det är så skönt att bo vid en stad så man faktiskt kan gå på krogen någon annan dag än på julen, diss till Ånge på den delen.
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Cazandra, 18, Sverige.

Välkommen in till mig!
Här kommer ni kunna få följa mig och mitt liv.
KRAM♥

Follow