Min födelsedag ♥

Skrivet:    ·  Allmänt
 
Fredagen den 22 september drog jag med Lowisen in till stan för lite partaj. Vi hade förmys hos en klasskompis och det var supermysigt. Vi spelade lite typiska drickspel och gosade med hennes lilla orm ♥ Sedan drog vi till studentkrogen Kåren som är en krog för just studenter. Vi drack oförskämt mycket alkohol och skakade rumpa som bara den. När klockan blev 00.00 så vart det min födelsedag och min fina kille hade lyckats få en hel drös att sjunga för mig, skämdes bara liiite. Sedan försvann han och efter ett litet tag så kommer han med en bricka som det står tre shottar på som han bestämt att jag ska dricka, urk... Med lite påhejning av övriga i sällskapet gled dem ner med lite motstånd, tack du fina som offrade ditt vatten till mig♥
En riktigt härlig kväll där jag träffade många ny härliga personer♥
 
Lördagen spenderades mest i sängen förutom att vi hade bokat bord på pinchos för att ha det lite speciellt på födelsedagen. Vi gick dit och åt alldeles förmycket mat och inte nog med det så var vi tvungna att köpa "lite" godis som slutade med hur mycket godis som hellst. Men det behövs verkligen inte mer än så, en mysdag med min älskling var det jag behövde♥
 
Hade!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Cazandra, 18, Sverige.

Välkommen in till mig!
Här kommer ni kunna få följa mig och mitt liv.
KRAM♥

Follow