Pluggkaos

Skrivet:    ·  Allmänt
 
Fyyyy vad det är jobbigt med plugg. Den som tror att det är en dans på rosor och att man bara festar kan gå och gömma sig någon stans. Visst, det är mycket roligt som kommer med högskolan men just skolan är det jobbigaste jag varit med om. Desutom har det känts väldigt jobbigt att flytta så långt ifrån sin trygga zon utan sin familj och sina vänner. Det har varit en jobbig period just nu och det gör det inte lättare med plugget. Jag har aldrig någon ork och har för tillfället ingen motivation. Då vet jag inte om det är för att det är en mörk tid på året eller om det är för allt som händer.
 
Jag har försökt att prova på något nytt men det gick åt h-vete så det kastades just nu men dt blir nya tag snart. Har insett att jag måste börja med någon sysselsättning så jag ine ruttnar bort i sängen. Mycket negativt i ett inlägg men jag var tvungen att skriva av mig lite.
 
Puzz ♥
 
 
♡Anonym♡
Skrivet: 2017-11-08,  kl. 15:54:14

❤️❤️❤️

♡Anonym♡
Skrivet: 2017-11-08,  kl. 19:05:12

Faster här! Förstår hur du menar! Allt nytt, osäker mark långt bort från trygghet och det man är van med. Men jag LOVAR det blir bättre!❤️ Dels kommer du att komma in i pluggandet, dels kommer du hitta det du vill göra utanför skolan för att tanka energi och snart går vi mot ljusare tider!☀️ Och glöm aldrig att vi är bara en timme bort💜 kram

Svar: ❤️❤️❤️
Cazandra Lund




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Cazandra, 18, Sverige.

Välkommen in till mig!
Här kommer ni kunna få följa mig och mitt liv.
KRAM♥

Follow