Myshelg i Jönköping

Skrivet:    ·  Allmänt
I helgen har jag och Lowe varit i Jönköping och hade en plan att vi skulle köpa alla julklappar då. Kan ha blivit så att det vart väldigt lite julklappar och lite mycket till oss själva... eller ja, lite inredning och Lowe ville ju så gärna köp en bas till bilen. Fråga mig inte varför för jag har noll koll. 
 
När vi väl kom till Jönköping ville jag att Lowe skulle guida mig till Scandic Portalen, han frågade vad vi skulle dit och göra... Ja man kan ju undra vad man ska göra på ett scandic, men ja vi skulle såklart checka in så vi slapp stressa plus att det var väldigt mysigt. Det blev lite middag på O'learys och sedan mys på hotellrummet med spel och film. Lördagen spenderades på asecs och Ikea för fortsatt shopping. Ja det var min helg det.
 
Kramiz♥
(Yeees, enda bilden jag har sedan helgen och den var tagen där det var värst ljus)
♡Anonym♡
Skrivet: 2017-11-28,  kl. 22:21:44

Vad härligt det låter. Kramiz




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Cazandra, 18, Sverige.

Välkommen in till mig!
Här kommer ni kunna få följa mig och mitt liv.
KRAM♥

Follow