Högskola

Skrivet:    ·  Allmänt
Vilken skola? vart ska jag bo? Vart ska jag få penngar ifrån? Hur ska jag ta mig dit? 
Mina tankar är i en jäkla röra just nu. Det ena går inte ihop med det andra och ingenting stämmer. Jag har hamnat på en reservplats på en skola och blivit antagen till en helt annan skola. Jag har valt att stå kvar på min reservplats men då blir problemet att jag vet inte på vilket av dessa två ställen jag kommer hamna på.
 
Jag söker frenetiskt bostäder på de båda ställena där man kan bo två stycken och som faktiskt är ledigt. Grejen är det att jag får inte reda på vart jag hamnar förens i början av augusti och just nu känns tiden dit väldigt långt bort.
 
Det lär nog lösa sig, det brukar göra det i slutändan.
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Cazandra, 18, Sverige.

Välkommen in till mig!
Här kommer ni kunna få följa mig och mitt liv.
KRAM♥

Follow