Livet rullar på...

Skrivet:    ·  Allmänt
Ja som sagt så rullar livet på men det kanske tar några omvägar ibland. Just nu har mitt liv tagit den längre tråkiga vägen. Jag har inte någon större glädje utan ligger hellst hemma och tittar på youtube hela dagarna. Så här blir det alltid den här tiden på året. Nä usch. När jag faktiskt har lite energi sätter jag mig oftas med sminket och gottar ner mig i det. Även fast jag inte ska gå utanför dörren på hela dagen så känner jag mig så mycket fräshare och gladare med lite smink.
 
Annars då, jo nu är det ju december. whiiiii. Äntligen få man öppna julkalendrar, ja jag har också julkalender. Vi har även satt upp adventpynt, så himla mysigt med massa lampor som lyser på kvällen. Nu längtar jag bara tills det är jul så jag får åka hem till mitt lilla Ånge♥
 
Kramiz♥
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Cazandra, 18, Sverige.

Välkommen in till mig!
Här kommer ni kunna få följa mig och mitt liv.
KRAM♥

Follow