Julklänning

Skrivet:    ·  Allmänt
Heej!
Är det bara jag som beställt en julklänning? 
Finns så många fina klänningar, tänk om man hade kunnat haft på sig alla. Själv vill jag hellst ha en röd då det för mig är juligast. Men gillar även den här grå som har juliga inslag och desutom verkar mega mysig.
 
I år ska jag fira jul hemma hos min mamma med familj och vänner. Avslappnat och bara en massa mys♥
Hur ska ni fira jul i år?
 
 
♡Anonym♡
Skrivet: 2016-11-21,  kl. 23:21:24

I Thailand😆🌴☀️ Hoppas ni får en mysig jul🎅🏽🎄

Svar: Inte ett dugg avis😔❤
Cazandra Lund

♡Mamma♡
Skrivet: 2016-11-22,  kl. 08:06:44

Ja det ska bli en härlig Jul med mycket god mat och massor av mys 😄




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Cazandra, 18, Sverige.

Välkommen in till mig!
Här kommer ni kunna få följa mig och mitt liv.
KRAM♥

Follow