Det här är jag

Skrivet:    ·  Allmänt

 Det här är jag. En tjej på 18 år som är född och uppväxt i “Norrland”, om man nu får kalla mellersta sverige för det. Men här växte jag upp med min mamma och pappa och senare en lillebror. Senare hände det som händer i de flesta familjerna i modern tid, de flyttar isär medans jag och min bror får leva med en resväska för jämnan. Jag kan inte påstå att jag har haft en dålig uppväxt på grund av det, då jag har fått två bröder till som jag kallar mina.
 Just nu är jag 18 år och bor fortfarande varannan vecka hos min pappa och varannan hos min mamma. Jag går sista året på gymnasiet med inriktningen Teknik och börjar få smått panik för vad som kommer hända efter studenten.

Jag har en pojkvän som jag nu har fått spenderat 2 år med och älskar han mer än någonsin. Drömmen om en egen lägenhet tillsammans hoppas vi ska gå att ordna till sommaren. Men än så länge får vi bo på varsina håll och ses på helgerna.

Nu vet ni lite om mig och jag hoppas vi ska ses mer♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Cazandra, 18, Sverige.

Välkommen in till mig!
Här kommer ni kunna få följa mig och mitt liv.
KRAM♥

Follow